Kenangan yang separuh best dan separuh sakit.. heheee..pelik kan?! Sebenarnya aku sedih. Aku terima, dia bukan untuk aku lah.. tapi keadaan yang menjadikan dia bukan untuk aku yang buat aku x puas hati..

Dah lama dah jadi tapi smlm Mak Esah tanya aku plak... So buat aku terfikir lagi pasal IRFAN. Kalau tengok muka dia, in real lah.. mesti kesian. Kalau tengok keadaan dia, lg kesian, dengan rambut yg kasar+kesat+x sihat, dengan kulit yg kasar dan x de bau wangi.... 1st sekali tengok dia dh jatuh sayang, apatah lagi mak aku yg selalu dh jumpa dia...

Tapi tu lah kan, betul lah org ckp, sedara pon x leh nk percaya..beria2 cam nak tolong, sekali dia potong jalan... x sanggup nk ingat lagi.. sekarang ni dia dlm ingatan je lah... tapi aku nti kalau balik Segamat confirm nye nampak dia... susah...!!!

Yang paling aku bingung ni apa reaksi aku bila aku balik kg & terjumpa dia? !!!!

Comments

Popular Posts