Bila Syaitan Mula Bergayut

Adoilah... susah betul kalau dh start mengantuk...Keje banyak lagi nih..
Bila dah petang2 cam ni kepala aku dah x de kat keje depan aku nih.. Kiranya cam k.lang yang asik MHIK...MHIK.. x abeh2..hehehe..(x lama dh k. ang weh....)
kepala aku plak hr ni x leh nak concentrate sebab hr ni mlm jumaat.. (huhuhuhuhuhuuuu!) weh... baca Yassin lah.. lgpun hari ni 1 Sya'ban!!!!!...
Pastu plak, hr ni adalah Members Card day kat Jusco W. Maju.. heheheheee... tu yang syiok gilos tuh... dapat lah aku beli sandel baru + kasut baru... dan cari apa yang patut uk k. lang....
Yg paling sure ialah... aku memang x leh nk concentrate lagi sebab x sabar nk tunggu Jumaat sebab My Mummy is coming... yea..yea..yea....!!!!!!

P/s : ada kena mengena ke tajuk aku dengan entry nih?!!

Comments

Popular Posts