Macam-macam

Hi guys.. rasa cam dah lama sangat tak mengupdate blog. Sejak ada Ahmad Alif aku rasa masa aku lebih suntuk. Weekdays dia tak de dengan aku aku sibuk dengan kerja dan kerja. Bila weekend aku dah tak peduli benda lain selain Ahmad Alif. Bila balik kerja hari Isnin, aku sibuk melayan perasaan dan rewind balik moments aku dengan Alif dan En. Suami. So, mana ada masa nk update blog kan?! hehehehe..

Well, kenduri-kendara dah selesai, tapi penatnya masih terasa. Sebab in between kenduri tu ada benda-benda urgent yang nak diselesaikan. Bila dah urgent di saat2 akhir mestilah jadi kelam kabut dan huru-hara dimana ia mengkibatkan keletihan melampau. So, tau2 jelah kan penat nya macam mana.. Pheww...

Kejar dateline, update status, discussion dan menyelesaikan masalah2 yang timbul tiba2.. adalah perkara yang paling aku menymapah nak buat. Tapi itu jugak lah yang nak kena dibuat hari2. So, aku memang dah siap2 pangkah kalendar pada hari2 cuti. Supaya dapat berehat dan berlibur..

Cuti yang baru2 ni- Chinese New Year..4 hari cuti.. Yeayy!!!.. Plan percutian adalah TIDUR and spending time with Alif & En. Suami. Tapi planning TIDUR adalah tak berapa berjaya. Saat2 akhir terfikir rugi kalau tidur sebab tak boleh tengok Alif. Pengalaman melihat dia membesar adalah sangat precious! Aku dah miss 5 hari dalam seminggu nak tengok proses tumbesaran dia..so kalau cuti 4 hari ni tidur je rugilah lagi kan? Hehehee..

Subhanallah..indahnya pengalaman melihat keletah, senyum, tawa dan tangis dia. Penat dan tension aku hilang. Sebab tu lah aku doa supaya dia cepat2 dapat duduk dengan aku kat KL. So, bila balik keje aku boleh tengok dia dan hilangkan semua bebanan kerja.. Korang tolong doakan untuk aku yer supaya En. Suami dapat trasfer balik ke KL dan Alif pon boleh duduk dengan kami di KL...

By the way..pic kenduri kendara akan di upload later.. blom dapat kat tangan lagi..
Okl ah.. mood terbantut teringat Alif.. huhuhuh (T T)...isk..isk... Chow! 

Comments

  1. hujung minggu adalah masa meng-qada balik masa dgn anak2. wpun sbnrnya mmg kita penat jugak kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg...lebih2 lagi untuk saya yg weekend mother.. huhuhuu..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts