Entry-tanpa-tajuk-sebab-malas-pikir-tajuk.. :)

Assalamualaikum.. Morning peeps...

Hari ni pepagi lagi aku dah terdorong mood untuk berblogging.. *macam-takde-keje-kat ofis* HAhahaaaa...
Sejak aku jadi PA tak bertauliah pengantin ni, aku rasa dalam diary aku semuanya hal-hal yang berkaitan dengan wedding Anol.. (*sebenarnya listing untuk event si Alif lagi banyak.. heheh*)

Semalam dah amik bunga untuk gubahan hantaran.. so, untuk hantaran kira dah setel..Penghantaran kad juga setel. Maka hari ni urusan Anol sendiri sebab dia nak jumpa kawan2 dia nk distribute jemputan.. Hari ni aku boleh rileks di rumah.. *haven!!

Hari ni juga dalam sejarah bila buat pertama kalinya aku berjaya bangun cukup awal dan tak tido semula lepas itu dan berjaya sampai awal juga di opis.. hehehehee... *kembang hidung jap...* dan aku akan pastikan ianya berterusan... (azam kah itu?)

Walhal kalau dengan Alif bangun awal dan tak tidur sampai malam itu adalah sangat biasa.. Tapi bila aku balik kl memang lah ke katil lepas solat subuh.. kadang2 subuh godzilla aku dapat.. hehehehehee.. Apsal ah? Ada sapa yang tau jawapan? Cer bagitau sket....

*opsss..kena stop jap...bos panggil plak................

Jeng..jeng...jeng.. baru habis mtg & diskusi.. Tapi x kesah lah sangat sebab cuti saya sudah approve!! Yeay!!.. Oklah.. keterujaan cuti approve buat aku malas nak cerita lagi... Tapi korang tolong ye bagi aku jawapan kemusykilan tadi.. Tengkiu...

Chow! *nak gi madang!

Comments

Popular Posts