Api!! Api!!

Woooo...Neno neno neno....Bunyi tu kita selalu buat kalau main jadi polis kan.. ?!! Bunyi keta polis lah kengkononnya.. Hahahahaaa... Tadi ada bunyi tu.. Pagi ni masa tgh "discussion" kat tgh ofis, kitorg semua terkejut dengar bunyi siren.. Zue (pn seketeri bos aku) sampai nak terjatuh dari kerusi sebab terkejut.. ! Kekekekee.. Lawak gila muka dia.. Rupanya building AmAssurance ni buat latihan kebakaran...

Adooii.. Dah lah kaki aku cramp 2 hari ni.. nak kena turun tanggan dari tingkat 13.. Fuhhh... Kejang juga kaki aku... Nasib tak rentung aku... Owh.. Floor warden kitorg MC sebab eksiden moto.. So dapat pengganti.. sepatutnya aku ganti tapi aku bagi dekat K. Lina.. senang kerja!

Aku sempat grab henpon so dapat lah cam-whoring kat tempat berkumpul... hehehehe.. jom tengok..

 nilah floor warden nya....


 Hehehehee.. bos-bos yang tak sempat mengelak fire dril hari ni....kekekeeee...


 Entah apa aja si Ecah ni gelak2...terlepas angin kat mani kot..
Kekekekee..


 Dengan org2 veteran yang masih bertenaga.. ewah.. laju siot diorg turun tangga!


 Mani yang sibuk bergaya...Taulah ada banyak "macha" kat bawah... Nak ngorat yang mana satu weh?


Menikmati makanan... 


 Sedap kan? Ayam dengan sos tu paling sedap... Tapi malu nak amik banyak!


K. Lina ni amik gambar sebelah lori bomba ni sebab nak berlagak dengan anak dia.. hahahaha..



 Korang nampak tak ada air pancut kat situ? Bomba pancut air kat bangunan...Aku sebenarnya nak jadi mangsa yang diselamatkan guna skylift tu..tapi x kesampaian..


Yang baju biru tu lah Pn. Seketeri yang nanges sebab terkejut dengar bunyi siren.. Hahahahaa.. Lawak!

Ok la... aku nak g mengurut kaki yang kejang ni... Tadi ada abang penyelamat nak tolong, tapi malu..Menyesal plak skang.. hehehehee..

Kali nni firedril berjaya.. Dapat sijil dari bomba.. so kira kali ni successful! Ok..Chow!

Comments

Popular Posts