Ada aku kesah?

Tak paham dengan orang yang suka nak menyibuk pasal orang lain.. Suka hati lah nak terlangkup ker, nak terbalik ker, ko tu dah lah tak de kena mengena dengan orang yang kau kata. Kenal pon tidak, sibuk nak memburukkan orang tu.. Kau ingat kau dengan keluarga kau baik sangat? Kau tak sedar ke perbuatan kau tu sama je dah dengan orang yang kau tak suka tu...

Agak2 lah bila nak buka mulut mengata orang.. x sedar diri... Dah tu nak kaitkan aku sekali.. Ingat lah , skang ni Tuhan bayar balik cash tau.. Dari kau sibuk stalker orang, lebih baik ko bertaubat.. Tak payah susah 2 nak tau apa orang lain buat.. Apa yang diorg buat pon x de kena mengena langsung dengan korang, sebesar kuman pon x de.. So jangan lah jadi busy body...

Apahal aku marah ? Aku marah sebab ko apahal marah aku x nak layan ko mengata org2 lain.... Kalau aku malas nak layan, jangan lah paksa aku... Tau plak takot.. Nak buat jahat ajak kawan.. Tapi silap orang lah.. Dulu sebab kau jugak lah aku gadoh dgn org yang aku x kenal.. Semua sebab dengar cakap kau lah.. Skang ni maaf lah, aku dah x kuasa nk join  perbuatan keji kau ni

Kalau apa yang aku tulis ni pon x boleh sedarkan kau.. Maka kau bawak lah haluan kau sendiri... Sebagai "KAWAN" kau, aku ada tanggungjawab nak tegur ko, tapi terpulanglah kalau kau nak ikut atau tak...

Lagipon ada aku kesah kalau kau nak mengata aku sekali? Tak luak..sebab lemak aku banyak... Tak lut dan tak tembus.... Pegi mati....!!!!

Comments

Popular Posts