Low Cost Flat.............

Aku berharap aku cepat dapat rumah lain.. Kalau boleh first royalty nanti aku nk beli rumah cash terus.. bengang betol aku kat rumah skang ni... Eiiii...


punya org bodoh!!

1. Nilah salah satu punca rungutan aku.. Rumah aku dok skang ni flat low cost.. Tempat parking pon x berbayar.. X de sapa yg boleh book parking. Tapi sebab org bodoh yang dok kat blok aku ni, maka mereka dah tetapkan certain2 parking tu diorng punya... Ada sekali tu diorg pasang tiang n bumbung uk parking khas diorg.. Tapi sekali tu DBKL dtg robohkan...PADAN MUKA.. sekarang ni diorg pakai main tanda cmni lah...
Aku x kesah sgt memula sebab kebanyakan penduduk blok aku tu adalah tuan punya rumah yang dok rumah sendiri... Tapi yang aku menyirap sgt adalah apabila ada penyewa yg masuk lepas aku pepandai letak benda alah tu kat parking.. Kadang2 dia lupa nk letak, so kalau sapa2 yang sampai dulu consider dia punya lah.. Tapi sialan ini telah kecoh2 dan marah2... Ada sekali tu aku balik ngan Mel, masuk parking ni, sbb xde tanda pon, dia baru balik dr surau, dia tengok je aku ngan Mel, ingat aku takut agaknya...BODOH!!!!!

2.  Pelik kan sikap sesetengah orang yang krang pandai ni... Aku memang menyumpah je kalau nmpak dia. Yang paling x best tu dia siap citer ngan Pak Haji kat bawah rumah aku. Sebelum ni memang lah parking tu tempat anak dia parking. Aku x kacau lah sebab memang dah lama anak dia dok situ..Tapi kan Pak Haji ni lagi hampeh, dia punya parking yang dia tanda je 5.. siap satu petak parking uk dia simpan barang2 dia dan juga jadi tempat pembiakan nyamuk+tikus+ular.. Aku harap biarlah dia kena sama dengan orang dr kementerian Kesihatan... (x jahat sangat kan harapan aku?!!!)

3. Berbalik kepada cerita tadi..walaupun dia mengadu kat Pak Haji tu, Pak Haji tu x cakap papelah..even setiap kali aku parking n Pak haji ada kat situ,dia cuma senyum jer.. hahahahahahahaah!!!!! Tapi kan selepas hari dia menjeling aku ngan Mel kat parking hr tu Awan Guling makin menjadi teruknya... Kalau lah si Bunguk tu punya angkara memang aku x ampunkan dia dunia akhirat....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Lagi satu rungutan aku adalah kerana ni...


 
semak kan?!!!

Ni lah yang aku bengkek sangat.. kakak depan rumah aku memang baik cuma ni  jelah yang aku x tahan.. Barang dia selalu semakkan depan rumah dan susah aku nk bukak pintu rumah aku!!! Tu belum dia bawak lagi hasil kebun dia kat kg... Lagi semak.. Pastu dia bela plak kucing liar kat blok aku.. Dahlah berak merata, pastu tempat mkn kucing tu bebetul depan rumah aku.. Dah bersemut sampai dalam rumah aku.... Even kitorang dah alihkan depan rumah dia, esok balik keje ada lagi.... Haih...apa nk bikin.. Aku dh cakap dah kat anak dia jgn letak kat deoan rumah aku.. Jadi jugak, skang ni aku sepak je bekas makanan tu depan pintu rumah dia....

5. Sengal!!! Nilah kalau dok bersama-sama dengan orang x berpelajaran..

6.Bukan dok low cost flat ni x bagus.. tapi yg x bagusnya ialah org yg dok kat situ..especially blok aku lah.. Skang ni rasa menyesal plak doj situ.. Asalnya pindah nk dok sekejap je sbb rumah yg aku dok sebelum ni x berapa selamat. Asik ada org sekodeng je.. Pastu mat pet suka sangat menyorok kat tangki rumah aku.. SEREM!!!!! Rumah skang ni kiranya rumah tangkap muat jer... Tapi sudahnya susah dah nak cari rumah sewa yang lain.
 
7. Kesimpulannya untuk aku, sungguh2 buat bisnes ni supaya aku dapat beli rumah cash.. kat tempat yang lebih selesa dan senang juagk nk kemana2... Semoga impian ku tercapai.. Azam tahun baru!!!


Comments

Popular Posts