THE BEST EVER...

 Actually this entry should be posted way long ago... Aku sempat tulis tajuk je sebab masa aku baru nak masuk feel menaip isinya Ayang ku dah tipon..bgtau dh sampai... Huhuhuuuu... Bila aku nak sambung aku dh terlupa apa yang best sangat aku nak share dalam blog ni.... Faktor umur ke ah?!!!! Seram!!!!

Cakap pasal umur ni buat aku tersedar sesuatu yang aku akan tinggalkan alam 20-an...!!! Tidak!!!!. Memandangkan aku lahir ke dunia ni dalam lingkungan awalan tahun, maka cepatlah jugak angka "3" tu singgah pada aku.. (3 yang di depan tau!!) Masa aku berumur 19 tahun dulu aku pon pikir camne agaknya aku melayari kehidupan aku sewaktu umur aku 20 tahun... Heheheheeee... well, asik banget deh,.... kira aku salah seorang yamg agak berjaya dalam kehidupan, waktu itu lah... sebab aku pada ketika itu adalah seorang siswi....huhuhuuu...dan aku juga merasakan seronotnya kehidupan remaja dan merasakan asiknya cinta...heheheheeee.....(mapoh kalu mok tahu.....!!)

Dan bila sampai penghujung 20-an ni, aku mula pikir adakah jalan nya seronot sewaktu aku mula masuk alam 20-an...bila aku mula masuk fasa baru 30-an... angka 3 tu buat aku serembanget..gerun, ketar, dan juga aneh..Kenapa aneh ek?!! entahlah... Masa ni aku mula imbas balik kehidupan aku yang dulu, pencapaian aku...apa yang akan aku lakukan bila aku dihalangi masalah.. sama ker macam dulu, lagi hebat atau pun x berapa hebat?!!! herm... apa yang korang rasa?!!!

Walaupun aku sedikit gentar nk tinggalkan zaman kegemilangan 20-an aku ...(ewah...) aku tetap bersedia dan bersyukur kerana aku masih menghirup udara, bernafas dan berada di dunia Tuhan ni.. menandakan aku masih wujud... huhuhuuuuu... Cumanya masih ada impian aku yang tak tercapai tatkala zaman 20-an aku ni nak berlabuh... Walaupun ada beberapa minggu lagi, tapi blom sure lagi aku akan dapat.. tapi yelah kan mana nak tau kuasa Tuhan... aku masih berdoa!!!! Selebihnya aku forwardkan ke tahun depan yakni tahun aku masuk ke alam 30-an...eiiii....!!!!

Well, nampaknya aku berjaya juga mengisi entry kali ni bertetapan dengan tajuk aku yang aku dah lupa apa sebenarnya isi sebenar...(nape aku rasa cam banyak mengarut jer?!!!) Tapi aku rasa lah my 20-an ni is the best ever experience sebab antaranya aku bertenu jodoh dengan Ayang ku....aku grade...aku start keje... seronot!!!!!

Comments

Popular Posts