Welcoming 2013 _Weddin Anol & Aqiqah Ahmad Alif

Alhamdulillah, masih bernafas di tahun 2013 ni.. Allah masih beri peluang untuk aku hirup udaranya dan menikmati kehidupan aku seadanya.

Cliche sangat kalau cerita pasal azam..Semua orang pon akan cerita pasal azam.. Cukuplah aku dan Allah tau.. Heheheeee...

Tahun 2013 ni pasti sangat mencabar buat aku. and of coz buat En. Suami juga. Tapi insyaAllah aku dan dia akan sama-sama berusaha dan berganding bahu untuk menghadapi segala cabaran itu.. Chaiyok INDOT!!

Permulaan kesibukan aku tahun ni ialah kenduri kawin Anol and majlis Aqiqah Ahmad Alif. Nasib baik mak amik catering. Kurang lah sikit keselerekan rumah...X dolah nti kemas teruk cam kenduri aku dulu.. :)

Skang ni aku cuma buat goodie bag untuk majlis Alif ajer. Terhad untuk VIP aje..hheheheee.. saa yg dtg awal dapatlah goodie bag.. yg lewat dpt sapu tgn jer.. hahahahaaa..

Alhamdulillah akhirnya dapat buat juga majlis alif ni.. dari lepas raya ari tu asik tangguh ajer... Tapi bagus jugak lah..penat sekali ni jer.. buat sekali dengan majlis Bunda..

Owh , yg paling syok... baju melayu Alif dah siap jahit... Embah lanang tak sabar2 nak belikan kopiah.. nak jadi cam dia juga...tak sabar nak tgu hari itu....!

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!