*Pening.... heheheh :)

Owh hai korang !!...semalam dah berblues sampai sakit kepala... Hari ni aku tambah sakit kepala.. Apsal lah agaknya, sakit kepala sebelah je? Kesakitan ni aku rasa sebelah kanan kepala kt bhgn belakang sampai berdengung telinga...Ada sapa2 yang pernah mengalami kesakitan kepala macam aku? Ce share dengan aku...

Nak kata aku terbeban sgt dengan kerja..memang lah kan...walaupun aku banyak neglat2 buat kerja.. (hehehee...) tapi mungkin juga sebab kerja memang tgh menimbun.. Maybe juga sebab kegundahan hati yang melanda aku 2-3 menjak ni... Yes..maybe itu puncanya...

Pagi tadi Anol, the bride-to-be hantar gi kerja..seperti sebelumnya lah..sebab keta En. Suami guna di kampung... So aku menumpang pengantin lah kan... Bila dia terlanggar lubang, aku rasa sakit sgt..sebab rasa isi kepala aku bergoncang... Lepas tu pandangan aku semua jadi berbalam... Aku nampak kereta kat depan jadi banyak sangat... Aku tanya kat Anol, apasal byk sgt keta, dia gelak kan aku ajer...*hampeh*

Tapi aku rasa x serius kot lah kan, sebab aku berjaya menyelesaikan 4 file tertunggak dan berupaya menaip dalam blog ni.. kekekekeeee... Tapi serius dowh, kepala aku sakit lagi...

Wawawawaaa..aku baru dapr khabar gembira... x sabar nak tunggu malam ni... Ancum kesayangan aku akan datang... *Ibu x sabar nk cium alif banyak2!!!!*

~Best jadi ibu..tapi tak best jadi weekend mother~ *haih*

Ni namanya muka mintak kena geget!!!

Comments

Popular Posts