Mengantuk


Semangat yang menggunung sekejap tadi untuk buat keje mati bila mata aku pun layu..
Apsal lah mengantuk sangat saat keje tengah banyak ni.. Ni lah bahananya ni.. makan nasi lemak pemberiaan Kak Kiah masa lunch tadi.. Satunya baguslah sebab save (heheheh) dan takyah berebut beli makanan kat bawah nun.. Tapi lepas makan jadi malas dan mengantuk...


Dahlah sejuk2 dalam ofis ni.. Rasa cam dibuai2 sambil terasa2 di peluk yang tersayang.. heheheheee... Nasib baik lah bos berdehem2 dalam bilik tu.. Agaknya dia nampak aku asik tersengguk cam orang asyik berzikir.. heheheheheheeeeee.

Pernah jugak sekali dulu masa aku betul2 terpejam depan computer usang aku ni, bos lalu sambil batuk yang kuat sampai aku terkejut... (Padahal saje je dia tu nak kejut aku bangun kan...) Nasib baiklah aku x tercium keyboard sebab terperanjat katak!... Lepas dari itu, memang lah ngantuk macammana pon aku x kan tido bila bos ada.. Bila dia takde apalagi kan.. amik bantal busuk aku yg ada di kerusi kononnya untuk kesihatan pinggang ni, letak elok2 atas meja, dan landingkan kepala dengan selamba.....


Sekarang ni mengantuk makin menjadi2 sebab dalam ofis ni tinggal 4 orang je termasuk aku.. Budak cham dan Cik Yam pegi auction, yg lain sibuk buat kerja, aku je yang terkontang-kanting sendiri dlm cubicle yg bosan ni... Kena draft surat sebenanrnya, tapi surat aku jai mengarut... Nasib baik mengupdate blog ni buat aku hilang mengantuk... Apa salahnya ye tak?!! Melencong sekejap untuk segarkan mata dan nanti bila mata aku dah segar aku boleh sambung balik kerja aku draft surat.... Bagus!!

So, mata dah segar sikit ni, bolehlah aku update draft surat aku yg dh melalut tadi... heheheheeeee
 

Comments

  1. dlm class masa skola, dlm cls kat uia, dlm kelas kursus kawen, skg dlm opis lak?
    memang champion. haha.

    eh minggu ni mmg minggu kerasukan hantu tidur la. sbb aku pun sama nih~ -____-"

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts