Sambung menulis...

1. Pertamanya, aku relief sbb dapat tulis kat blog...setelah sekian lama aku bersekongkol dengan kemalasan aku...heheheheee... (maknanya sedikit rasa malas itu dah hilang..)

2. Sedikit masa dulu aku hampir hilang org yg rapat dgn aku... Tapi baru2 ni alhamdulilah, aku dpt jumpa dia balik...Walaupun perasaan itu x seperti dlu, aku tau dia tak lupakan aku dan aku x puas hati sebab ada benda yang dia nk bagitau aku, x terbagitau... Bila nk jumpa dia lagi?!!!

3. My friends ramai yang dh setel down... Good for them, tapi aku sedih sbb x dapat gi kenduri Pekji. :), Nak buek camno kan...hubby ku demam.... Jeles aku tengok gambar diorg yg ada kat sana...hermmm.. Untuk yang belom lagi, cepat2 lah...

4. Last week, ofis baru dh start operation, so last saturday semua orang kena dtg angkat file... Aku n convey dept stay, so kitorg cuma letakkan file yg pindah ni atas troli saja... ye lah kan, opis yang tinggal pon nk kena kemas jugak kan?! Lepas dh kemas semua, rupanya yg tinggal cuma tinggal 3 je kat dalam, 1 kat luar.. Bila ada yg cuti kat dalam, tinggal lah 2 ni melopong jer... sunyi sgt sbb yg selalu buat bising dah pindah ke opis baru... hermm.. dan yang paling x best ialah bila bos pasang CCTV... yerk!!!!

5. Akhirnya aku dapat rmh atas tanah..tapi sewa lah.. ok ah akn.. situasi skang ni kat rumah yg aku diami dah x best sbb byk sgt dh ce~~@@@ yg bodoh dan bangang rebut parking kitorg... At least rumah yg bakal kiotrg diami ada parking sndiri.. Since diberitahu rumah itu dh nk kosong, hubby aku setiap hari turun dr keta akan cakp " Tak sabar nk pindah rumah tu...ada parking sndiri.." hehehheheeee

6. Kezen aku ajak gi Bandung... tapi x tau pakej mana nk amik... Ermm... pegi bulan 10, best gak... Memula cuak gak nk gi , hhehehee..tkt nama blacklist...tp alhamdulillah...clear...hehehehehe.. Tapi ni kena confirmation ngan hubby, sbb dia dh start main tarik tali ni.. kejap nak kejap x nak...

7. Hemm... wat else...nantilah update lagi... as for now..signing off..

Comments

Popular Posts