Sambungan....

Yeah....Im Back!!! Lama gila x post pape pon kat sini...Sebab kerja melambak dan lebih kepada FB aku x sempat nk godek2 blog ni. lagipon Yang betulkan pc kat rumah, x setel lagi... harap2 dapat lah aku berbloging lebih serius lepas nih...

Seperti biasa masih cari jalan perdamaian...heheheheee..tapi tu x penting..

Beberapa hari ni, aku ikut tour Alpha Lipid...syok giler.. baru aku tau camne nk explore lebih peluang yang dah ada kat depan mata ni..Memang rugi sangat kalau aku x kebas...Itu satu...Keduanya, aku belajar cara yang betul untuk teruskannya. Memang best dapat leader yang ikhlas nk tolong dan x putus asa buat penerangan. yelah kekadang aku pon blur gak....

Hari lepas adik kena amukan tu, bayak sgt benda pending,.susu, blog, kerja, sponsoring...semua lah...nk gerak pon x bleh..sudahnya mlm adik balik rumah, kita gi jimba makan durian..kesian tengok diua..pulak nye Yang pon memang asik bau durian satu hari tuh....heheheee...mlm tu lebih kurang dalam kul 11pm cam tu kuar gak cari duarian...ok lah tu, lepaskan gian oranng yg kena amukan DURIAN!!! heheheheee

Habis pasal durian, sibuk nk kumpulkan orang uk gi function malam Royalty...14 orang betul2 hadir..cuma aku frust lah ada yang beria nk dtg tapi last minit tarik diri..mntang2 lah tiket aku bg free..tapi x pe..dugaan dalam menuju $$$$$$$..huhuhuhuhu...Well, frust sket lagi sebb x kena langsung cabutan bertuah.. dhlah hadiah dia cash money...paling sket RM1k paling banyak RM5k... perghh.. org aku yg dtg pon semua frust..xde satu pon yang ONG ptg tu...

Tapi yang kelakar ialah bila semua yang dtg x makan dulu tengahari sebab ingat ada sajian makanan disediakn..tapi yang ada hanya lah air kosong and coffee..heheheheee..nasib baik lah aku sempat makan roticanai pagi tu..cover lah jugak.. tapi dengan ekon sejuk dalam tuh, semua perut bunyi..jadi lepas habis jer kitorang terus masuk kat shopping mall cari food court.. rupany fudkot dah xde..terpaksalah mkn Mc'D jer...
dah lah lapar sesat lagi cari Mc'D..hahahaaaa...sampai sakit2 kaki kitorang..paling kesian kat Cik Kiah yang dah menggigil kepala lutut...

Nasib baik smpai McD orang x ramai sgt tgh order, jd cepat lah jugak dpt mknn....ha..tu dia skali order, semua terus diam mkn.. xde borak2 langsung.... sudahnya balik tu, depa sakit kaki...dan esoknya Kak Kiah lambat gi keje sebab kaki dia berdenyut dr mlm lepas balik...nasib baik ayat anak dia cover aku..."mak salah pakai kasut nih..."heheheeeeeee

Dan satu hal kat ofis, dek kerana bos kesaygn aku nk menunaikan Haji , maka semua benda perlu dibereskan dan disegerakan supaya x de yang tertunggak dan tertangguh...terpaksalah ikutkan je walaupun penin....Tapi bila bos dh pegi aku rasa horey sket sebab x delah kelam kabut sgt buat keje...sebab tu lah boleh ikut mak gi tour Alpha Lipid... siok!!!!

Ermm... seterusnya harus di sambung lain kali sebab aku harus pulang..weehuuu..x sabar nak balik kg...memerah keringat di kampung!!!!ewahhh!!!


dengan mak kat rumah prospek yang x jadi....


Comments

Popular Posts