MODE : TANCUM

Hari ni mood adalah tak stabil.. Selain di tinggalkan tancum, aku adalah amat tensi bila dapat berita hari ni BOS besar arahkan aku ke meeting di Shah Alam.. Apekah? Selalu join meeting kat ofis je.. Ni dah sampai keluar..adoiyaii!!

Maka setelah diperintahkan begitu, semangat aku terus pudar nak mensetelkan kerja-kerja terbengkalai.. (Kalau lah bos tengok meja aku dengan file2 lama tertunggak yg belum setel ni....).. Btw, terbengkalai kerja bukan disebabkan kemalasan aku yer... File2 itu adalah file2 lama yang ditinggalkan oleh pekerja lama.. Aku yang menurut perintah ni cuma selesaikan ajer.. Yolah, dah banyak sangat orang telepon dan komplen...

Mulai minggu depan tensi bertambah sebab dah start dapat instruction baru dr client yg macam gampang juga.. Tapi sebab BOS besar kata buat..apa lgi yg boleh di bantah.. Walaupun bos kecik dah cuba avoid..

Kalau tancum ada, aku balik tensi aku hilang lah jugak.. Ni dia diculik (dengan kerelaan ibu) ke kampung.. Parah aku kat sini.. Selalu ada lah orang tgu aku balik kat pintu....

Korang, tolong doakan En. Suami ku cepat2 dapat balik KL yer.. I dah tak kuasa melayan perasan sendirian bila tancum bersama En. Suami di kampung dan I sensorang di KL.. Uhuk..Uhuk...

Ok lah.. jom balik... Aku nak tido.. kekekekeke (peluang tido banyak sikit bila tancum x de.. hihi)

Comments

Popular Posts