Posts

Showing posts from May, 2011

Awangan Indot.. (apa pon tak boleh.......)

Aku selalu berkata kepada diri aku sendiri supaya aku tak lupa kat mana aku berdiri dan tanah mana yang aku pijak. Aku paling takut kalau jadi orang yang lupa diri. Tapi kadang-kadang perkara  yang bila kita buat ikut perasaan dan akal yang pendek, memang akan buat kita lupa mana kita berdiri dan tak nampak tanah dah.. Sebab dah terawang-awang...

Pada pandangan aku yang tak berapa nak lurus nih..(hehehehee) ikut logik aku lah, ada setengah "terawang-awang " ni bagus .. tapi most of them adalah BURUK.

Lately ni, aku dah terjebak. Aku agak lupa mana aku berdiri dan aku betul-betul berada di awangan. Rasa itu memang seronok. Tak dapat nak digambarkan selesa, bahagia dan nikmat. Sumpah, memang mengasyikkan!! Aku jadi lupa pada semua. Sungguh aku alpa seketika. Dan ketika itu aku sumpah berharap agar aku terus merasakannya.

Apa yang buat aku lupa tu tak yah aku cerita, sebab itu tak penting. Lagipon banyak benda yang boleh buat kita jadi lupa diri. Opss.. jangan salah sangka, ni…

I LOVE YOU

Saya sangat gembira sebab semalam saya dating dengan En. Suami.. Lama sangat tak berdating.. Hheheeee... Walaupun berdating tu hanya pergi menonton wayang, tapi saya PUAS.. sebab saya rasa, sepanjang bersama En. Suami beberapa jam itu, tumpuan dia hanya untuk saya... :))

Rasa cam dating yang sebelum bertunang.... hahahaha *tetiba dengar lagu HINDUSTAN...*** aduh.. romantis!!!

**Sungguh!!! tidur pon rasa bahagia.....

My Dearest Sharudin Rosli

Image
This song goes to my dearest En. Suami for his belated besday... (Hadiah pospon eh..*I'm Sorry!!*)


Everybody needs inspiration
Everybody needs a soul
A beautiful melody
When the nights so long

Cause there is no guarantee
That this life is easy!

Yeah when my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I, I, I look at you!

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home anymore
That's when I, I, I look at you!

When I look at you!
I see forgiveness
I see the truth
You love me for who I am
Like the stars hold the moon
Right there where they belong
And I know I'm not alone!

Yeah when my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I, I, I look at you!

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home anymore
That's when I, I, I look at you

You appear just like a dream to me
Just like kaleidoscope colors that
Cover me, all I need
Every b…

EN. DIN plumbing.. hihihihihiii

Yeay....cuti panjang.. heheheee... Kenapa? Sebab sambung cuti hari Isnin lah.. ye lah kan Ahad hari buruh, so otometik isnin cutilah kan....

Plan aku dan En. Suami nak teman abang aku pegi tengok anaknya di Kemaman. So hari ni sementara abang aku sampai KL, aku ngan En. Suami telah merancang untuk mensucikan rumah.. heheheeee.. Kenapa mensucikan? Sebab rumah ni dah bau kucing satu rumah.. Hahahaaaa... Sejak Ngongok.. (oh ye, Ngongok adalah kucing adik aku.. ) jadi penghuni dalam rumah ni, dah sempit sikit rumah aku.. Pastu dia dah beranak pinak skang ni.. jadi lagi sempitlah rumah aku.

Sejak anak-anak dia dah besar ni, dah celik, dah pandai panjat-panjat cam monyet, cage yang besar tu dah di bawa masuk ke dalam rumah sebab kalau letak kat luar kucing-kucing jiran suka datang nak tengok anak-anak Ngongok yang comel2 tuh... hehehehe.. Of coz lah Ngongok selalu nak naik hangin sebab bukan datang nak tengok je, ada yang tunjuk samseng kacau2 anak dia...

Ok, bukan tu entry aku kali ni.. Ya…