Hehehe.. JACOB lagi

Owh, just want to share.. saya sgt suka sebab semalam dapat tengok JACOB sekali lagi.. hanya JACOB...!!! Best giler... *wink*..

Aidah & Zetty tak yah citer kat En. Janggut Sejemput plak yer.....hehehee.. tengah rindu si janggut sejemput tu skali bukak tv ada JACOB.. best kan... cuci mata.. terus masuk dalam mimpi.. heheheh

Tu jer...

Comments

  1. cesss~ dapt Jacob lupe trus lupa En Suami janggut sejemput.......xpe2..kami pasnih nak mnyokong dr balakng soh en Suami anda buat badan cm tuh...wow tough2 gitew..huhuhuhuuh

    ReplyDelete
  2. erm... bukan sebab badan Jacob uolss, tapi bibir n mata dia... bibir si janggut sejemput tu dah sama dah dengan JACOB... ops..sops... saya tak minat badan tu, saya suka jika Janggut sejemput itu CHUBBY... BEST KOT PELUK N GENTEL.. SORI.. U UNDERAGR zETTY!!!!

    ReplyDelete
  3. OPS.. TYPO ERROR... *underage...

    ReplyDelete
  4. adoi...malu dengar tang gentel2 tuh.......adei *tutup muka sambil menonggeng2

    ReplyDelete
  5. leklok menonggeng tu.. kang terlepas nagin plak... btw, gentel tu mmg nikmat!! opss.. skali lagi.. hehehee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!