SAPA LAGI NGOK?!!!

Jam pukul 12.30 mlm.. Aku x bolehnak lelap mata nih.. So aku pon decide nak main spelling ngan En. Suami.. dia walaupun dh nk terlelap layan jugak lah aku.... heheheheee
Soklan 1 :

Me : yg how u pronounce A.C.H.N.E? ada ke word tu?
En. Suami : spell again..
Me : A.C.H.N.E
En. Suami : (dgn konfiden nye jwb ..) ASTHMA...
Me: Hah? A.C.H.N.E apa yg?
En. Suami : ASTHMA lah...
Me : Mongok ke apa yang ni?
En. Suami : Spell it again (sambil amik IPHONE dia bawah bantal....x puas hati lah tu......)
 

Sambil tergelak2 aku ejalh sekali lagi.. Dia dh bengang dah sebab dah termongok kat diri sendiri.. hehehhee 

Setelah diam seketika belek dictionary dlm IPHONE dia tu, tetiba dgn muka berlagak dia ckp kat aku..

En. Suami : Dear, there is no such word.. A.C.N.E adalah.. so skang ni sapa mongok?!!!


Sabil ketawa dia bagi bntal musyuk aku tu, dan kata.. "dah lah awak dh kalah.. tido jelah..."

Tak adil lah!!! Jahat kan..?!! So spelling uk mlm tu (yakni semalam) satu jelah.. hheheheeeee

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!