Posts

Showing posts from July, 2010

TOLONG!!

Ye, aku mengaku aku adalah sensitip.. Memang orang yang berbintang Pisces ni sensitip kan.. Jadi x salah kalau sekali sekala aku ni bersensitip.. Heheheheeee... (Tapi En. Suami selalu x setuju...wekk!) Salah ke kalau kita nak rasa sensitip? Semua orang akan rasa sensitip ni.. Tak kiralah bintang apa pun.. mesti rasa punya... Tapi bukan pasal sensitip aku lah yang aku nak cerita... Heheheee

Kadang-kadang aku pon muak bila orang asik nak sensitip jer.. Memanjang sensitipnya.. kadang2 tu nak sensitip pasal benda2 yang remeh temeh.. Alooo, ingatlah sikit, orang lain pon ada perasaan.. tak kan awak je yang betul! Bukan cakap awak je yang nk kena ikut...

Susah kan kalau dikelilingi orang yang macam ni.. Bila tiba masa dia nk mengutuk & kata orang, bukan main lagi.. Tapi bila turn orang nak kenakan dia melenting, sentap lebih!.. kalau macam tu tak yah campur ngan orang.. Semak jer!!!

Tapi orang yang sensitip & ego lagi teruk.. bukan setakat batu je yang ada dalam kepala & hati.. …

Semak!!!

Adoi yai.. kepala aku betul2 semak nih.. Dengan present yang sangkut, dengan orang yg asik salahkan orang lain x semena2.. Migrain!!!

Macam lais je aku rasa hari ni. Kepada dah berdenyut2 ni. Mata dah berpinar2. Aku rasa nk meletop dah ni. Orang2 ni pulak mcm bagus plak cari pasal dengan aku..

Korang ni semua x de keje ker? Apa kes nk cari gaduh ni.. Aku banyak keje ni.. Kepala aku semak cam nak mati pikir pasal kerja, korang x payah lah nak tambah2 semak kat kepala aku! Berambos.. Haram jadah!!

**Astaghfirullah...**