Musim Cinta

Musim cinta untuk aku sebab aku tengah "bercinta" nak siapakan kerja aku yang melambak sebab aku cuti panjang minggu lepas..(padahal cuma 2 hari jer....Tapi Jumaat n Isnin. hehehehehehe) Bila balik ofis, walaupun nota2 kecil x de terlekat kat PC aku cam selalu dengan pesanan kerja, tetap ada arahan yang ditinggal dlam tary aku... *Haih....****


Musim cinta untuk aku sebab aku juga tengah hangat "bercinta" melengkapkan dan menyempurnakan keadaan rumah aku.. baru pindah kan.. kalau sekaligus nak kemas prap cenggitu mau hilang banyak lemak aku...hehehehehe (bagus gak kan...) tapi ternyata aku x berapa nak larat buat tu semua.. aku masih bercinta pikir apa yang aku kena buat, camne aku nk hias rumah aku, pokok bunga apa yang nak kena letak kat laman rumah supaya nampak menarik dan ada oksigen lebih.. hehehehehehehe.. dan akujuga rasanya "bercinta" mengharap Zairol akan dtg ke rumah aku n bg servis free menghias rumah aku... ahks.. indahnya cinta itu..!!!!!


Musim cinta juga untuk aku sebab aku "bercinta" nak capai target nih...Kak Abique calen aku 800 points.. adus...skang ni slow polak... Pindah-balik kg-kenduri adik-setel mentenen-ets... haih.....
Bila lah nak gerak nih... (marah kepada diri sendiri!!!!!!!)


Musim cinta untuk aku yang berpanjangan sebab aku masih BERCINTA dengan EN. DIN..... hehehehehehehe.. <3<3<3

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!