IBU MEMANG SUPERWOMAN!!

Perghhh...Minggu yang hectic untuk aku ni.. Bila 2 hero tewas dek demam, ibu terus jadi superwoman..

Mula2  abam tancum ...dengan panas yang on off tak berenti...dengan jangkitan pada darah dia.. alhamdulillah sikit je, but still doc pantau... viral fever katanya.. aku memang tidur tak cukup!!! Maka EL lah kan..

Bila baru nak berehat dek berembun kat spital sampai pukul 3 pg tu, ofis plak kacau bilau.. ada je masalah timbul.. Well, aku bukanlah org penting pon kat opis.. tapi masa aku x de lah semua benda nak jadi.... 😓


Lepas sorang, sorang call aku... terus naik darah aku ... nak pikir yang sakit kat rumah ni , nak pikir yang menggelabah kat opis lagi.. Adoiiii... Stressss!!!


Bila dah setel, En Shuben pulak tewas... Susah lah bila orang tak kuat imun badan ni.. heheheh tak kan berembun kat spital putrajaya sampai pukul 3 am tu demam... hadoii!!! Kurang vitamin nih! hehehehe


Layan org tua demam ni lagi teruk.. nak makan itu lah nak makan ini lah.. ada je yg nak diordernya...Nasib baik mintak lauk yang ada bahan kat rumah... Dah dia dengan lauk dia..abam tancum nak lauk dia jugak.. aku jugak lah yang tak lalu nak makan....haih! 


Tepuk bahu sendiri..syabas kerana masih bertahan sehingga hari ni.. walaupun semalam bergerak tanpa henti, nak kencing pon tak sempat... melayan kerenah orang sakit yang ngada2....


Tapi aku heran jugak kerana lemak ku tak banyak yang terbakar.. kekekekekeeee   😜  


Makanya esok aku nak bersenang lenang istirehat dan menonton hindustan tanpa gangguan.. hew hew hew.... Moga esok En. Shuben dan abam tancum behave aje... jangan kacau ibu ye...

ok..signing off..  ðŸƒðŸƒðŸƒ♥♥♥♥♥♥♥

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!