PERKONGSIAN RASA

Emm. Pernah tak korang rasa macam dada nak pecah, tak boleh nafas then macam ada something yang menghimpit korang saat berdepan dengan seseorang or berdepan/menghadapi sesuatu keadaan?(Korang paham kan ayat aku tu?)

Well, aku merasakan itu sejak akhir2 ni. Sebab apa? Entahlah.. Kurang pasti.. Hihihihi

Aku hanya boleh mengadu pada DIA.. 

Tahap sabar aku memang tak berapa bagus. Tapi selagi mampu aku sabar. Tak pasti sampai bila lah kan.. Tapi aku cuba. Manusia biasa kan.. Sampai satu tahap tembok kesabaran tu akan pecah jugak..

Dugaan ni paling tough ni.. fuhhh!! Macam 2014 challenge.. kekekekkeee.. 

Korang tolong doakan aku jadi wanita waja..supaya tabah nak tempuh 2014 challenge ni ok. 

*Kalau jadi power rangers pink tu boleh jadi kuat tak nak lawan dugaan?!! Hihihihihi


Comments

Popular Posts