I'M BACK !!

Sungguh...memang lama dah tak mengupload di blog ni... Ternyata kesibukan aku... (sebenarnya malas..) Tapi memang sungguh sibuk sejak2 aku x jadi PA bos aku. ..
Dengan tugas baru dan jugak bisnes kecil2an aku tu, aku memang rasa tak cukup 2 tangan dan 2 kaki.. Rasa kalau boleh nak tambah 2 lagi tangan .. Macam boleh kan setel keje2 yang banyak tu kan.. Hehehehe
Dalam tempoh masa bertenang aku tak menulis kat blog ni banyak sangat peristiwa yang dah jadi.. Macam-macam... Memang buat buku boleh laku lah.. Condifent je kan...
Hehehhee.. ni kira baru warm up.. Nanti aku tulis lagik.. Dah start tulis blog mesti aku akan jadi dian balik... Hahahahaha... Legi2 En. Suami ku jauh.. huhuhuuuuu..

Tunggu okies!

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!