UCIN!!!!!!

Alhamdulillah...selsema & ke arah demam.. heheheh maknanya dosa2 kecil aku nak dihapuskan... Walaupun tekak perit dan hidung tak selesa..aku terima... Terima kasih Ya Allah... *sungguh wanita lindungan Ka'abah aku nih kan..* Yeah..memang menuju ke arah itu pun.. ! Chaiyok Emelia!!!

Tu satu hal.. satu hal lagi, aku dalam mood rindu.. Ringu dekat Nia..Rindu kat Ajib, tapi yang paling aku rindu dekat Ucin Tembam dan Harith.. Hari tu balik kampung dapat jugak jumpa Harith, tapi sekejap jer.. :(

Aku teringat kat Ucin ajak aku tengok pokok hantu kat belakang rumah nenek dia.. Kelakar... Eii.. tetiba jadi geram! 

En. Suami senyum je bila aku share mood rindu aku ni.. Tak membantu langsung!

Nak tengok Ucin tembam tu? Ni dia...

Masa ni org suruh senyum jer, tengok lah dia buat aksi chicky tu..Geram..!

Dah lah tahun ni Ucin x balik Batu Pahat beraya... Nasib baik ada Harith...

Korang tunggu Mummy balik okies... Banyak aktiviti nak buat nih!!!

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!