Kenapa Saya Harus Dapat Percutian.. .

Perkara-perkara yang menggembirakan aku minggu ini :-

1. Mak datang dengan Adek.. (Yeay!)
2. Mak MERTUA juga ada di sini... di bawa En. Suami... :) (Gembira yang ikhlas ..ok!)
3. Adik beradik almost semua ada di rumah..
4. Ada Haris yang nakal!
5. Bapak akan menyusul!
6. Lepas dah satu azab.... ALHAMDULILLAH!!

Perkara-perkara yang x berapa best:-

1. Bob & Bai x de je bila kitorang berkumpul!
2. Hatiku telah dilukai.... :(
3. Tak jadi honeymoon bersama En. Suami.... (dabel sedih!!!)
4. Nak ikut mak ke Singapore..tp x boleh....!!!
5. Rindu Nia & Along
6. Raket badminton aku x berganti tali lagi..!! ( Sibuk ajak aku main badminton ..tapi hampeh!)
7. Lately ni appetite x de...
8. Kerja banyak, dan aku selalu pengsan bila balik rumah..!!! Then kesian En. Suami kena beli makanan untuk yang lain2 kat rumah... (siyes banyak keje sampai x sedar dh sampai waktu nak balik..)
9. Adik malas tolong aku buat kerja rumah!!!


Arghhh.. Cane ni? Yang x best lagi banyak nih....! Patotlah aku TENSION!!!!! I am seriously need a VACATION...Bukti dah cukup jelas kan?!!! Zetty and Aidah, andalah harapan saya !! Tolong sampaikan hasrat saya untuk bercuti kepada MR. TAT...hehehehe.. mekacih!!!!

Popular posts from this blog

YES, ESOK JUMAAT DAH!!!

TANCUM

MENCIK MERECIK!