ENTRY SEORANG YANG TENSEN! [KOMEN ! KOMEN!!!]

Ok, aku ada satu persoalan yang aku x dapat jawapannya.. Untuk korang-korang yang tau jawapannya, boleh tak tolong bagi aku jawapan...

Soklan aku adalah :- " BERDOSA TAK KALAU DOAKAN ORANG SUPAYA CEPAT MATI?"
Ok, sebab aku tanya soklan ni adalah :-
a) orang ni adalah sangat jahat...
b) orang ni suka sangat menyusahkan orang..
c) orang ni boleh menyebabkan keadaan jadi lebih rumit.
d) asik nak cari kesalahan orang
e) pentingkan diri sendiri
f) bila orang ni buat pasal, semua orang akan terkena tempias pasal nya..
g) orang ni memang mcm lais!!!
h) orang ni memang menjengkelkan..
i)......dan semua benda yang buruk + jahat + busuk dan yg sewaktu dengannya ada pada orang ni..

so, boleh lah kan kalau kita bagi dia mati je supaya x de orang-orang yg macam ni yang boleh mengganggu gugat kehidupan orang lain..... (^o^).....

Ok, aku tau entry ni adalah hampeh.. tapi ada aku kesah?!!! Korang tolong bagi jawapan kat aku...

Mr. Suami cakap " tak baik lah......doakan jelah dia jadi baik...." Tapi aku x boleh blah dengan ckp En. Suami tu.. betol memang betol, tapi boleh ker?

Memang lah kita lebih elok mendoakan kebaikan , tapi aku rasa lah mendoakan supaya dia cepat mati agar dia x buat salah dan tambah dosa lagi pon baik kan?!!!!!

........................ erm.... (masih berpikir semula....) Ok, saya tetap nak doakan kematiannya kalau berbuat begitu adalah x salah!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!