ENTRY SEORANG YANG TENSEN II.. ( x paham2 lagi ke yang aku memang perlu bercuti?!!!)

Aku masih dalam emosi entry yang sebelum ni.. (mendokan kematian orang..)(jahat ek aku nih...x kesah...!!) Aku ingat kan dah nak sampai dah penghujung episod-episod drama swasta ni, rupanya ada lagi babak-babak menrik yang disambung.. Wah, jadi sinetron dah ni.. Mau jadi sampai 300 episod kalau cenggini... Wow!!!

Mood aku juga asik x menentu sejak akhir-akhir ni... Aku hilang selera makan, asik nak tidur dan juga aku cepat pening bila tengok kertas banyak atas meja aku. ( Pening sebab x makan lah agaknya..) Dan aku bloating sebab selalu miss soru pada waktu yang sepatutnya.. Gastrik punya hal... (tapi kan yang peliknya ialah, kenapa keadaan ini x membantu aku jadi KURUS... hehehehheee.... :) *wink*)

Mak mertua masih di rumah, dan aku jadi kesian sebab dia jadi penunggu di rumah yang berpenghuni tu.. Kalau mak aku lain lah, dia boring je, dia call supir x bergaji dia hantar dia ke mana aje dia nak pergi...Kesian juga dengan si Harith yang kebosanan sebab neneknya tak kasi keluar rumah, dan dia hanya main dalam rumah dengan nenek yang kadang-kadang malas melayannya.. nasib baik lah Harith juga seorang yang kuat tido!!.. Hahahhaaaaa... jadi nenek nya juga jadi lah orang kuat tido bila duduk di rumah aku..  (Rumah aku ada puaka hantu tido...keh...keh..keh..keh....!!)

Adoiyai...mata ngantuk gila nih.. Mak kiah x dek.. bebudak attachment tu dah ke Lit. Dept.... menganga je lah aku hari nih.. Kerja x habis lagi nih... Tapi aku dah melilau ke sini .. Mata berat gila... Pepagi setan ni nak menyetankan aku... Astaghfirullah....!!!!

Gi amik wuduk ah.. biar sejuk sikit aku rasa.......

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!