Indahnya Berada Di Kampung

Syok sangat sebab skang ni aku berada kat Segamat.. Siyok gila berbuka dengan masakan mak.. Mintak lah nak makan apa mesti mak masakkan.. Terliur aku dibuatnya...

Semalam dah dapat ayam masak kurma... Hari ni mak tanya aku lagi nak makan apa.. Hari ni dia kata nak masak nasi ayam.. Hermmm, sedap jugak.. Tapi semalam dakan dah nasi ayam.. hari ni aku rasa cam nak makan bihun goreng singapore.. Semalam tengok dalam fridge mak semua bahan2 yang perlu dalam resepi tu semuanya ada....

Jadi hari ni kalau mak nak buat nasi ayam terpulanglah.. tapi aku nak makan bihun gireng singapore..

Semalam member STS buat majlis buka posa.. memula ingat nk join, tapi dah sebab ada program lain yang menghalang dan x boleh nak dilintangkan dah, aku pon x join.. Ikut plan awal aku xde di Segamat pada kejadian event tu, tapi aku berada di Segamat... Ingat nk lepak ngan depa lepas jamuan tu, tapi ada aktiviti lain dengan mak yang lebih seronok...

Tak kesah lah.. nanti aku boleh plan balik makan ramai2 ni masa raya kan...

Semalam pon aku dah gi berjalan dengan mak. Buka lah memborong pon tapi ada lah jugak menshopping beberapa barang yang aku rasa sangat cute and best bila buat dengan mak... Heheheheheeee.. Best!!!

Rasa cam x nak balik je KL dah.. dok sini terus best kan... Walaupun kadang-kadang jadi panas sebab mak bebel perkara2 yang bukan2... tapi bila tak dengar aku jadi lebih rimas... Mesti nak dengar jugak...Hehehehehe... Memang syok kan berada di kampung dengan mak... lagi best bila bapak ada sekali....

Oklah..bebelan mak dah start.. kena pergi sebelum kali ni jadi bengong.... Bihun Goreng Singapore!!!!!...

Korang, nanti aku upload kan hasil gorengan bihun aku ok!!!!!

Comments

Popular Posts