TOLONG!!

Ye, aku mengaku aku adalah sensitip.. Memang orang yang berbintang Pisces ni sensitip kan.. Jadi x salah kalau sekali sekala aku ni bersensitip.. Heheheheeee... (Tapi En. Suami selalu x setuju...wekk!) Salah ke kalau kita nak rasa sensitip? Semua orang akan rasa sensitip ni.. Tak kiralah bintang apa pun.. mesti rasa punya... Tapi bukan pasal sensitip aku lah yang aku nak cerita... Heheheee

Kadang-kadang aku pon muak bila orang asik nak sensitip jer.. Memanjang sensitipnya.. kadang2 tu nak sensitip pasal benda2 yang remeh temeh.. Alooo, ingatlah sikit, orang lain pon ada perasaan.. tak kan awak je yang betul! Bukan cakap awak je yang nk kena ikut...

Susah kan kalau dikelilingi orang yang macam ni.. Bila tiba masa dia nk mengutuk & kata orang, bukan main lagi.. Tapi bila turn orang nak kenakan dia melenting, sentap lebih!.. kalau macam tu tak yah campur ngan orang.. Semak jer!!!

Tapi orang yang sensitip & ego lagi teruk.. bukan setakat batu je yang ada dalam kepala & hati.. semua benda yang keras adalha dalam kepala tu... Dah lah x boleh dinasihati, malah nk sentap lebih2 plak kalau apa yg dia ckapkan tu x dipersetujui @ dibangkang.. kan senang kalau boleh bincang. Orang bukan semuanya sama.. Masing2 ada pendapat dan fikiran masing2.. Jadi give and take lah.. Tu pon nak kena bgtau ker?

Lagi sakit kepala sebab aku memang dikelilingi manusia2 ini.. adoiiyai.. nak lepaskan diri nih.. semak otak aku.. Bila aku nak rasa aman nih...?!!! Cuba tolong korang bg idea2 elok sikit uk aku... Please.....

Comments

Popular Posts