Semak!!!

Adoi yai.. kepala aku betul2 semak nih.. Dengan present yang sangkut, dengan orang yg asik salahkan orang lain x semena2.. Migrain!!!

Macam lais je aku rasa hari ni. Kepada dah berdenyut2 ni. Mata dah berpinar2. Aku rasa nk meletop dah ni. Orang2 ni pulak mcm bagus plak cari pasal dengan aku..

Korang ni semua x de keje ker? Apa kes nk cari gaduh ni.. Aku banyak keje ni.. Kepala aku semak cam nak mati pikir pasal kerja, korang x payah lah nak tambah2 semak kat kepala aku! Berambos.. Haram jadah!!

**Astaghfirullah...**

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!