MAAFKAN SAYA BAPAK!

Aku rasa bapak merajuk ngan aku dan anak2 yang lain.. rasanya lah... Sebabnya? heheheheheheeee... Aku bukan lah anak derhaka sampai mengecilkan hati bapak aku...(.yang lain2 aku tak tau lah..)
.
Rajuknya adalah kerana aku dan adik2 x balik kampung untuk celebrate hari dia.. HARI BAPA.. agaknya lah.. aku rasa begitu sebab aku hantar msg kat dia ,dia x balas, aku kol dia x angkat.. Tapi bapak ni ada kemungkinan jugak dia x pegang henpon dia sebab mak yang pegang..

Tapi dah bagitau dah kat dia, nanti balik masa dah dapat gaji, so dia boleh mintak apa saja (yg berpatutan lah dengan duit yang aku ada waktu itu..) Nak bagi hadiah pon senang lah kan. Aku ingat nak lah bawak dia makan kat tempat yang dia suak kan... Mak ada juagk telefon 2-3 kali tapi biasanya x sempat nak tanya apa2 sebab dia kaan terus letak telefon sejurus cakap perkara yang nak dibagitau...*Haih...*

Kalau lah betul bapak terasa hati maka aku kenalah segera pulang dan peluk dia kuat2 dan minta maaf... (Gawat ni kalau dia merajuk, sebab susah lah aku nak mintak tolong dia dalam hal2 yang melibatkan duti setem.. hehehee) .. Bapak, saya mintak maaf, bukan x nak sambut HARI BAPA cam saya sambut HARI IBU,  Saya akan pulang juga minggu ini .. blom lambat lagi nk bawa hadiah balik, nak belanja makan.. lagipon selalu balik ada juga ole2 dan belanjaan makan untuk mu... heheheheheh

En. Solikin, you are the best dad ever.. Walaupun kadang2 bapak ni "degil" tapi sumpah, sesungguhnya saya sangat sayang kan kamu..... I LOVE YOU!!!!

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!