HAMLAU LAIS!!!!!

Semalam Mel n adik gi amik Abg Moa kat Jalan Gurney.. Petang tu masa balik aku ngan adik memang dah mendajal kat HAMLAU yang sibuk ngaku parking dia punya. Petang tu adik dah sorokkan 'penada' dia tu bawah tangga. Malam tu masa balik diorang parking kat situ, sebab keta x de.. namanya pon bebas parking.. Masa naik tangga Mel dengan kuat cakap " Alah, apa salah parking kat situ, dia bayar ke parking tu.." agaknya HAMLAU ni dengar.. dia ikut naik atas pastu nak jumpa dgn Yang..

Mel kata muka dia muka bengang jugak, nak gaduh agaknya, tapi nampak kami ramai, dia mula merendahkan suara.. "Tapi tu parking saya.." %$#*** lah....ntah bila ada nama dia kat situ.. Dia kata dia marah sebab selalu ada org luar parking situ.. Bodoh!! Dia dh lah baru dok kat blok tu, pepandai kata aku ni x dok sini.. Sengal!! Citer pasal kena parking jauh.. nasib lah kan.. sapa cepat dia punya parking lah kan..

Nasib aku ngan Mel x kuar semalam.. kalau x mau jadi gaduh.. Tapi lepas ni aku x kesah.. lantaklah kalau HAMLAU tu nak buat apa pon.. nak main kotor.. silakan.. lepas ni aku report kat DBKL padan muka korang....


P/s : aku betul2 rasa jadi jahat semalam...

Comments

Popular posts from this blog

2017

TANCUM

MENCIK MERECIK!