BENGANG - A.K.E.M

1st of all - AKEM tu x de kena mengena dengan luahan aku hari nih...
Tapi bengang tu memang ya...
Skang ni pukul 5.31 pm..dan yang tinggal kat opis ni aku sorang..
Semua orang dah balik.. Semua pakatbalik awal bulan puasa ni sebab nk buka kat rumah, nak masak, nak gi membeli juadah... tapi aku masih kat opis..
Bengang!!!!!!... hari biasa pon aku balik lambat..bulan posa pon aku jugak balik lambat.. hampeh... kena cari keta satu lagi nih..!!!!!
Lagi jadi bengang bila balik rumah nak kena masak lagi.... terus jadi nk marah!!!! (boleh hilang pahala posa nih...)
Nasib......
.
,....
Bengang satu lagi bila orang yang memang busuk hati mengata aku lagi..
"Bos dah bagi balik kul 5 x yah lah tunjuk rajin balik lambat.."
cilakos + lais....!!!!!
Bodoh betul dia nih.. kalau aku balik tumpang dia dh tentu aku balik pon pukul 5 cam dia... SUNTUT!!!!
Tentu2 laki aku amik lambat.. bongok tahap cipan...(kan dah kurang pahala posa aku!!!)
hampeh...

Popular posts from this blog

YES, ESOK JUMAAT DAH!!!

TANCUM

MENCIK MERECIK!