Sya'ban - Rambut - Kurus.. hehehee

Sekejap je dah sampai bulan Sya'ban. Bulan depan dah puasa.. Nasib baik lah aku dah ganti awal-awal lagi... Ofismate aku skang ni ada yang tengah struggle habiskan hutang posa tahun lepas... hehehheeee...
Amat dah berazam untuk berpuasa sebulan di bulan Sya'ban ni... nak join gak, tapi....... pepaham jelah kan...X pelah Amat... aku doakan ko berjaya...
Alhamdulillah..kesihatan aku semakin ok.. walaupun masih ada batuk aku yang buat Mak Kiah asik jerit kat aku soh makan ubat tapi its getting better.. yang sangat pelik adalah apabila aku ada dlm bilik bos je, batuk ni menjadi gila... sampai aku terpaksa mintak excuse dengan bos.. Tapi kalau bos x de, x de lah plak batuk... Kadang2 tu sampai bos jeling aku jugak lah.. huhuhuuuu.. wat to do bos.. tekak gatal i x leh nk garu...
Kalau Amat berazam nk posa penuh Sya'ban, adik nk rambut panjang sbb nk wavy2,aku nk kurus masa raya...ewah....!!!! Boleh melaram sikit.. lagipon Yang pon cabar aku... mesti sahut nih... Sampai Kak Lang kawen ni pon sempat lah agaknya...Walaupun x se-slim Adi.....InsyaAllah...

So apa lagi INDOT.. chaiyok!!!

Comments

Popular Posts